søndag 4. mars 2012

Så fornøyd!

For å vise hvor flinke vi har vært... sånn ser det ut i midtstuen (når man har villa med tre stuer må man ha navn må dem, høhøhø!) nå. Neimen, hva skjedde nå a... skulle ha teksten øverst! Også hoppet den ned hit a gitt! Jæjæ..

Også er jeg så fantastisk fornøyd med egen innsats i kveld! Fått rammet inn et Jesus bilde i en urgammel ramme, der jeg måtte flytte på opphenget med spiker som var bittebittebittesmå, tålmodighetsprøve! Jesus er kitch, og det ble så kult mot den rosa tapeten. Tenk at jeg har valgt ut rosa tapet.. jeg som var svart, svart, svart..

Fint eller?
Nu skal jeg legge meg strax, god natt.

2 kommentarer:

  1. WOW! Shit, så kult det ble med den rosa tapeten!! Vågalt, men vellykket! Og så kul den gule stolen var! Er det loppis fynd eller er den ny?

    SvarSlett
  2. jesus er retro og retro er inn :)

    SvarSlett