fredag 16. mars 2012

Pepperbøsse til besvær...

Jeg er egentlig ingen husmor, frem til jeg ble gravid i 2005 visste jeg knaptnok hvordan jeg skulle koke poteter. Så hver gang jeg gjør noe huslig, jeg gjør forsåvidt det hver dag, syntes jeg at jeg selv er veldig flink og ser at jeg er i ferd med å bli et godt koneemne. Syntes JEG da..
Men det betyr også at hver gang det skjer noe som byr på ekstra utfordringer, blir jeg ekstra irritert! Litt sånn "Ååå, hvorfor skal det være så vaaanskelig!!", litt sånn barnslig ja.
Så når jeg skulle fylle på med pepper i pepperbøssa vår, og det hver bidige gang ender med pepper utover alt ble jeg småsur og syntes den patenten er veldig teit. Ikke jeg som er klønete.
 Uansett, plutselig så jeg at det var jo nesten litt pent med det pepperet utover den høyglansede benken vår!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar