fredag 27. juli 2012

Gamle gardiner..

...som jeg trodde var en duk. Ble overrasket og glad når jeg brettet ut og oppdaget at det var gardiner.

 Kjøpte også en duk som er veldig upraktisk da man har barn som holder på å rive den ned hver gang de sitter ved bordet, og den blir veldig full av smuler. Men den tar seg godt ut på bildet hvertfall! Forøvrig var det også et hull i den etter glo fra sigarett eller pipe, men jeg tenkte som så at kan folk ha møbler med gammel, avflasset maling og rustne spann til pynt, så kan da jeg ha hull i duken!

2 kommentarer:

  1. Gardinene var kjempefine! :) Stilig duk og lysestake også. Duk som er full av smuler kan man jo bare riste ut av vinduet?? :)

    SvarSlett
  2. Kul blogg ass! Jeg har også en sånn klokke forresten! Men...jeg mista den i bakken, så nå går den ikke. Får prøve å fikse den vel? Hva syns du?

    SvarSlett