lørdag 9. juni 2012

Ferdig bord....

...for lenge siden! Michael gjorde jobben så fort langhelgen var over, og jeg brukte nesten to uker på å legge ut bildet.. jæjæ!
Er ikke så lett å få med hele bordet på bildet, men det er så koselig på verandaen vår nå, og det er  fint å ha plass til både den ene og den andre her!

Jeg er veldig glad i fargede lykter, vurderer å kjøpe flere.. vimpler skal jeg hvertfall skaffe meg! Sy selv kanskje... da har jeg de nok ferdig til neste sommer, høhø.


Kjøpte dette superkule Cathrineholm fatet på loppis/ garasjesalg i dag, 100 kr a gitt! DET kaller jeg et skikkelig kupp. Alt hadde tilhørt en gammel dame som ikke lever lenger, hun hadde samlet mye gjennom et langt liv, og det virket som det livet hadde vært fyllt av reiser og gode opplevelser.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar